Spørgsmål omkring konsol og pc spil
Fra : Martin Christensen

Dato : 10-05-02 11:23

Vi er tre mdu studerende på IT akademiet i Esbjerg som i forbindelse med
vores projekt, hvor vi laver en netbutik, har brug for at vide lidt om folks
holdninger og vaner omkring spil.
Derfor har vi udformet en lille spørgeskema som tager omkring 2 min. at
udfylde.
Vi vil være taknemelige hvis du gider at bruge et øjeblik af din tid på at
udfylde den.
http://www.aceweb.dk/spoergeskema.htm

hvis du har andre kommentarer kan du skrive det her i dette topic

på forhånd tak
Martin Christensen

Fra : Mogens

Dato : 10-05-02 11:50

On Fri, 10 May 2002 12:23:25 +0200, "Martin Christensen"
<sok@talent.dk> wrote:

>hvis du har andre kommentarer kan du skrive det her i dette topic

En kommentar. Lortet virker jo ikke. Ihvertfald ikke med min Outlook.
Den sender bare en blank mail uden indhold. Skidesmart.

Mogens

Fra : Gizmoduck

Dato : 10-05-02 12:40

On Fri, 10 May 2002 12:49:43 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

>En kommentar. Lortet virker jo ikke. Ihvertfald ikke med min Outlook.
>Den sender bare en blank mail uden indhold. Skidesmart.
>
>Mogens

ja en mail uden tekst, men med en attachment, det virkede fint hos mig

--

Gizmoduck

-
Everquest
Qaryil the wizard on the Xegony server

Fra : Mogens

Dato : 10-05-02 12:49

On Fri, 10 May 2002 13:40:22 +0200, Gizmoduck
<gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote:

>ja en mail uden tekst, men med en attachment, det virkede fint hos mig

Jeg kiggede også efter en attachment, men det var ikke nogen.
Prøvede endda 2 gange.

Mvh Mogens

Fra : Martin Christensen

Dato : 11-05-02 10:15

> En kommentar. Lortet virker jo ikke. Ihvertfald ikke med min Outlook.
> Den sender bare en blank mail uden indhold. Skidesmart.
>
> Mogens

Jeg forstår ikke hvis det ikke virker, det er ganske almindelig simpelt
html.
den skulle gerne sende en fil som hedder postdata.att
hvis der er flere som har problemer må i da meget gerne lige sige til.

Martin

Fra : Kasper Petersen

Dato : 11-05-02 12:09

"Martin Christensen" <sok@talent.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den skulle gerne sende en fil som hedder postdata.att
> hvis der er flere som har problemer må i da meget gerne lige sige til.

Virker fint her.

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 10-05-02 14:37

Hej
Jeg vil bare skrive at jeg havde ingen problemer med skemaet, det kom frem
med det samme.
Hilsen Nilsson