Hvad var det nu det hed ?
Fra : Søren Dahl

Dato : 10-05-02 09:04

Hej NG

Da jeg havde min første 486'er i 1994, spillede jeg ofte et sjovt lille
spil,
hvor man skulle samle Storm P-agtige maskiner.
Nu kunne jeg godt tænke mig at finde spillet igen,
men kan ikke rigtig huske hvad det hed.
Måske hed det "Tiny Machines" eller "Tims Machines" eller noget i den stil.

Kan nogen hjælpe mig med at huske navnet og evt. en webside om/med spillet.

En mere detaljeret beskrivelse af spillet:
Spillet bestod af en række opgaver, hvor man for hver opgave havde et
bestemt antal "kasser" med funktioner (boksehandske på fjeder, mus i
løbehjul, bolde, pistoler, balloner, løbebånd osv). Disse kasser skulle så
placeres på skærmen i den rigtige rækkefølge og hvis man kunne kombinere dem
rigtigt var opgaven løst.

mvh
Søren Dahl

Fra : Rune Manscher

Dato : 10-05-02 09:15

"Søren Dahl" <sorendahldk@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> men kan ikke rigtig huske hvad det hed.
> Måske hed det "Tiny Machines" eller "Tims Machines" eller noget i den
[klip]

Du tænker sandsynligvis på "The Incredible Machine". Spillet er kommet i
flere forskellige udgaver, vist både en 1-3, samt "Return of The Incredible
Machine: Contraptions" og "Return of The Incredible Machine: Even more
Contraptions".

Søg på google, der skal du nok kunne finde noget om dem.

*Rune

Fra : Søren Dahl

Dato : 10-05-02 09:37

[snip]
> [...]
> Contraptions".
>
> Søg på google, der skal du nok kunne finde noget om dem.

[snip]

Yesss !
Det var lige præcis det rigtige spil !
Jeg bukker og takker mange gange