Hjææælp!
Fra : Jørn J. Weissert

Dato : 10-05-02 08:37

Leder efter introsangen til filmen "Sidste år er længe siden"
Tror at sangen hedder "Just another day" og lyder lidt henad Simple
Minds.....
Kan nogen hjælpe?

JJ Weissert
ICQ#: 157470206

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 10-05-02 09:30

"Jørn J. Weissert" <weissert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Leder efter introsangen til filmen "Sidste år er længe siden"
> Tror at sangen hedder "Just another day" og lyder lidt henad Simple
> Minds.....
> Kan nogen hjælpe?

Sangen hedder "That was then...this is now", som også er filmens originale
titel. Den synges af Randy Wayne og Carroll Sue Hill. Singlens b-side er
forøvrigt et fremragende instrumentalnummer med en en sax, der gør sjælen
blød.

Mvh. Camilla

Fra : Jørn J. Weissert

Dato : 10-05-02 10:09

Nej det er ikke titelsangen jeg søger, det er den som bliver spillet i
starten af filmen, hvor Emilio Estevez og Craig Scheffer(?) kommer gående
ned ad en vej......