Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan man det?
Fra : briani

Dato : 09-05-02 23:03

Hej med jer
Jeg har lige været til Konfirmation,hvor jeg tog en masse digitale
billeder
om dem skal jeg selfølgelig have brændt ned på en Cd skive,så
konfirmanten og familien kan få en
det i sig selv er nemt nok.
Men så er det jeg spørger
kan man ikke på en eller anden smart måde,brænde dem ned på en CD
således at hvergang man putter sin CD i sin maskine,så starter den
automatisk op med at vise billederne(slide show)
Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre
VED DU?
MVH Brian

http://www.kandu.dk/

Fra : Snoop

Dato : 09-05-02 23:45

Hvorfor ikke lægge dem ud som en "dvd"? Når de så putter cd'en i deres dvd
afspiller (såfrem de har en), kan du få cd'en til at vise alle billeder
eller bare en af gangen.
Og de kan selvfølge stadig se dem i 'god' kvali på deres pc, da billederne
bliver gemt som jpeg på cd'en.

/Snoop\

Fra : John

Dato : 10-05-02 11:17

"Snoop" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller bare en af gangen.
> Og de kan selvfølge stadig se dem i 'god' kvali på deres pc, da billederne

Jeg vil lige deltage med den korte bemærkning, at de allerbilligste DVD
afspillere (dem med pc-drev), faktisk kan afspille en ganske alm cd-rom
dataskive. Dvs. man kan bare brænde sine JPEG´s over på en sådan, og så kan
den spille dem både enkeltvis og som slideshow.

--
MVH
John K Hansen

Fra : Pipeline

Dato : 10-05-02 02:18

Lad mig anbefale WinOnCD, dette program kan lave et foto album som kan køre
slideshows både på DVD-afspiller, samt i en browser på PC´en.

--
Hilsen/Regards
Pipeline

....There are flies on the windscreen...

Fra : Morten Grouleff

Dato : 13-05-02 21:24

"briani" <briani.news@kandu.dk> writes:

[...taget billeder...]

> kan man ikke på en eller anden smart måde,brænde dem ned på en CD
> således at hvergang man putter sin CD i sin maskine,så starter den
> automatisk op med at vise billederne(slide show)

Hvis det er på Windows du mener, så prøv at finde noget om "autorun" i
en windows gruppe. Eller prøv noget i stil med "autorun slideshow" på
google.

Det er lettere besværligt, om ikke umuligt, at lave noget, der fungerer
på tværs af Windows, Mac, Linux, Sun, men det var sikkert heller ikke
det du mente :/

PS. Brug gerne et mere sigende "Emne:"

Mvh.
--
Morten Grouleff.

Fra : Pico

Dato : 14-05-02 16:46

briani wrote:
> [...]
> således at hvergang man putter sin CD i sin maskine,så starter den
> automatisk op med at vise billederne(slide show)
Prøv at led efter UniDream PhotoPlayer 2.8.0731 den er gratis og
kan alt det du ønsker + en del mere. Jeg ved ikke om den virker
til andre systemer end Windows.
Pico