MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MS Messenger og filoverførsler
Fra : urban

Dato : 09-05-02 23:03

Hej

Der har her og på Eksperten været mange indlæg og spørgsmål om MS
Messenger, fil-overførsler og voice chat, men jeg savner et simpelt svar
på, om JEG med MIN opsætning kan få Messenger til at fungere med
fil-overførsler og voice chat. Og naturligvis også en forklaring på,
hvordan eller hvorfor ikke?

Jeg har Pro@ccess ADSL 256/256 fra TDC med en Speedstream Router og
Windows 2000 Pro, hvor jeg kører den seneste version af MS Messenger.

Jeg kan modtage filer via MS Messenger fra min kollega i Sverige, der
også har en ADSL forbindelse, men hvis jeg sender til ham eller andre,
går det i kage!

250 points er på højkant til den, der kan give et afgørende svar, og
svar der bare består af en masse links til andre svar, kommer ikke i
betraktning.

Urban

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-02 01:01

"urban" <urban.news@kandu.dk> skrev
> [...]
>
> 250 points er på højkant til den, der kan give et afgørende svar, og
> svar der bare består af en masse links til andre svar, kommer ikke i

Det kan godt være at du giver point for et godt svar som ikke bare er et
link. Men hvad kan man bruge det til?
Om alt er, så prøv at gå ind på www.itsvar.dk og læs den artikel der hedder
"Mystiske Messenger" som giver dig de svar du ønsker. Om ikke andet kan du
dykke ned i de gamle tråde om emnet og se de svar der er afsted kommet i
dem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 10-05-02 07:59

> Det kan godt være at du giver point for et godt svar som ikke bare er et
> link. Men hvad kan man bruge det til?

Enig Søren Blom!
Men Urban, har du afsluttet evt. firewalls?
Larsen