Slut med gratis wanna-save telefoner
Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 06-02-01 14:43

Så er det måske slut med gratis mobiltelefoner fra wanna-save.dk:
http://www.1klik.dk/itsektion/nyheder/nyhed.asp?id=3320

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-02-01 14:58

"Kurt Moskjær Andersen" wrote:

> Så er det måske slut med gratis mobiltelefoner fra wanna-save.dk:
> http://www.1klik.dk/itsektion/nyheder/nyhed.asp?id=3320

Det var det allerede igår.

Jeg vil dog håbe, at de fuldfører de ordrer de har fået ind i sidste
uge.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-02-01 18:39

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@moskjaer-andersen.dk> wrote in message
> Så er det måske slut med gratis mobiltelefoner fra wanna-save.dk:
> [...]

Kurt reklamer for dit site hører til under dk.opslag grupperne.... skulle
man tro du vidste..

Men ellers havde du jo nok henvist til www.wanna-save.dk hvor det også
står...

Hygge

Flemming

p.s. det er god kutyme at skrive sine tilhørforhold kurt...

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-02-01 23:35

Flemming Lynggaard wrote:

> Kurt reklamer for dit site hører til under dk.opslag grupperne.... skulle
> man tro du vidste..
>
> Men ellers havde du jo nok henvist til www.wanna-save.dk hvor det også
> står...

Ikke med alle de argumenter. Fx. påstår wanna-save at aftalen er
indgået med Telia om de gratis telefoner.

På 1klik står der, at Telia ikke har gået med til gratis telefoner.

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 07-02-01 08:47

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse

> Kurt reklamer for dit site hører til under dk.opslag grupperne.... skulle
> man tro du vidste..

Jeg beklager da, hvis det blev opfattet som reklame, men indlægget var ment
som en opfølgning på den diskussion der har været her i gruppen ang.
telefonerne fra wanna-save.dk og ikke for at reklamere for 1klik.dk.

Kurt Moskjær Andersen
IT-skribent hos 1klik.dk