RAID-controller enten/eller
Fra : Crucifix

Dato : 09-05-02 23:03

På mit bundkort (ABIT KT7A RAID) har jeg som sagt en raid-controller
sidende, som jeg ikke bruger. D.v.s. jeg har to pladser på mit bundkort,
og nu kommer spørgsmålene: Kan jeg bruge disse to pladser til at komme
HD i UDEN at jeg skal kører RAID, d.v.s. som en almindelig controller??
Og skal jeg bruge det setup-pjat til controlleren?? Kan windows godt se
disse HD?? Kan jeg Fdisk'e dem og det hele?

Begynd ikke at overtale mig til at kører RAID, for det gør jeg ikke!!

Håber i kan klare denne her som i har med mine andre spg.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-05-02 06:15

"Crucifix" <Crucifix.news@kandu.dk> skrev....

> Kan jeg bruge disse to pladser til at komme
> HD i UDEN at jeg skal kører RAID, d.v.s. som en almindelig
> controller??

Ja.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 15-05-02 19:36

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> wrote in message
> "Crucifix" <Crucifix.news@kandu.dk> skrev....

> Ja.

Men som regel ved kun primary-slottet, og kun med en masterdisk? eller er
det specielt for dette bundkort?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-05-02 23:56

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev....

> Men som regel ved kun primary-slottet, og kun med en masterdisk?

Hvad skulle det være der giver den begrænsning?

> eller er det specielt for dette bundkort?

jeg har da kørt med 3 diske i non RAID på min HPT370 controller.