Link til nyt vindue?
Fra : Bent Nedergaard

Dato : 09-05-02 21:35

Hej,
Jeg arbejder med tre frames. Et logo foroven og en menu til venstre, som er
låst. Resten bruges til fremvisning af diverse skærmbilleder. Og det virker
udmærket. Men hvis jeg linker til en fremmed webside, vises den også kun
her, og ikke som et helt vindue. Jeg har ikke i HTML- eller CSS-manualer
kunne finde en løsning.
Er der en ekspert, der kan hjælpe mig.

Mvh

Bent

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 09-05-02 21:46

"Bent Nedergaard" <bentnedergaard@tiscali.dk> skrev
> [...]
virker
> udmærket. Men hvis jeg linker til en fremmed webside, vises den også kun

"Online manual" på dansk: <http://www.html.dk>

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk