Ingen Frontpage-knapper i IE
Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 06-02-01 14:30

Oh Hjælp -
jeg har een pc (win98, IE5.0) som ikke kan vise knapper lavet med Frontpage.
Eller med andre java-applets for den sags skyld. Der vises kun en markering
hvor knappen skulle være. Knapper lavet med javascript virker fint.
IE5.0 er reinstalleret uden effekt. Java er enablet under Funktioner,
Internetindstillinger, Sikkerhed og Avanceret.
Hvad gør jeg?

mvh. life

Fra : Andreas Paasch

Dato : 06-02-01 15:13

Leif,

du er nødt til at lægge fphover - class filerne ind i det bibliotek, hvor du
bruger eventuelle hover knapper.
Det skulle løse dit problem, efter at du har uploadet dem.
Det drejer sig om to filer, fphover.class og fphoverx.class.

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 06-02-01 15:22

Undskyld hvis jeg udtrykte mig lidt uklart.
Hjemmesiden er uploadet og virker fint på alle pc'er på nær een eneste.
Derfor hælder jeg til den anskuelse at det er en opsætningsfejl på denne pc.
Men hvilken?

mvh. life

Fra : Andreas Paasch

Dato : 06-02-01 16:46

Leif,

Det kunne være noget så simplet som at browseren ikke må køre javascript,
java appletter el.lign.
Åben browseren og gå ind i de avancerede instillinger og ret det der - hvis
det er der fejlen ligger, men det må du se ved selvsyn.

Mvh.
Andreas

Fra : Erik Andersen

Dato : 06-02-01 23:47

Dette område med pegefølsomme knapper bliver mere og mere mystisk. Jeg har
nøjagtig samme problem. Se mine indlæg dateret den 4/2: Pegefølsomme
knapper.

Jeg har den samme indstilling på min PC på arbejde og privat, når det gælder
java script, så den forklaring holder ikke.

Hvad kan så være årsagen???

mvh

Erik

Fra : Jens Peter Karlsen