Seriøs leverandør
Fra : Søren Voigt

Dato : 09-05-02 19:48

Min svigerfar (lige fyldt 70) ringede til mig i tirsdags og var helt opløst
i telefonen. Efter lang tid hvor han græd og græd kom det frem at han havde
aflivet hans og svigermors 12 år gamle flat-x. De elskede det dyr og det var
kommet helt bag på dem, at hunden pludselig skulle aflives på grund af
alvorlig sygdom.

Nuvel jeg forsøgte at snakke med "de gamle" og erindrede dem om alle de gode
timer de havde haft med Cita. Svigerforældrene faldt ned og jeg snakkede med
dem igen i går morges - og vi berørte også spørgsmålet om at få ny hund. Vi
blev enige om, at det nok ikke var nogen god idé og dermed hed det
"afvikling" af hund i familien. Væk med hundeskåle, strigler, snore og alt
det andet der hører hundeholdet til. Hårdt men velovervejet!

Under "oprydningen" var svigerfar faldet over en helt ny pose hundefoder som
han havde købt direkte hos den danske poducent. Sådan 15 kg.hundefoder
repræsenterer mange penge i et pensionistægtepars økonomi, så svigermor
havde ringet til foderfirmaet og spurgt om der var noget at gøre......?

Egentlig var det ligemeget, for jeg bruger samme foder og jeg kunne jo bare
have købt posen af svigerforældrene, men de havde åbenbart ikke ønsket at
spørge mig om det.

Foderfirmaet havde omgående accepteret at tage foderet tilbage, og allerede
i går eftermiddag (altså samme dag) havde et fragtfirma henvendt sig på
svigerforældrenes privatadresse og afhentet den uåbnede sæk med foder.

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : Annika Pedersen

Dato : 09-05-02 20:12

> [...]
> allerede i går eftermiddag (altså samme dag) havde et fragtfirma
> henvendt sig på svigerforældrenes privatadresse og afhentet den

Det kan man da kalde service - dejlig ting at høre...
Håber de vil mindes Cita med glæde, og nyde andres hunde i fremtiden :)
--
Annika Pedersen
<http://annika.dk>