Foto
IBM760 5420
Teil 3020
UV-filter i 35,5mm ? (til mit Minolta)
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 09-05-02 18:44

Nogen der ved hvor man kan få subj i danmark?
Jeg har fundet dem hos http://www.camerafilters.com
Men kan ikke finde dem hos nogle danske internet-baserede
forhandlere.

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-02 00:54

"Hans Jørgensen" <haj@mostlyharmless.telianisse.org> skrev
> Nogen der ved hvor man kan få subj i danmark?
> Jeg har fundet dem hos http://www.camerafilters.com
> Men kan ikke finde dem hos nogle danske internet-baserede
> forhandlere.

Skal det lige være i en Internet butik?

Er ret så overbevist om at et UV filter er en hyldevare i langt de fleste
foto butikker.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 10-05-02 09:00

Søren Blom wrote:
> Skal det lige være i en Internet butik?
> Er ret så overbevist om at et UV filter er en hyldevare i langt de fleste
> foto butikker.

Det behøver det ikke nej, problemet er den lidt specielle
størrelse på 35,5mm, som der vist ikke lige er ret mange
der har.

Men, jeg må vist prøve a ringe lidt rundt.

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk