MS Windows
briani 27239
XP Vil ikke lukke! :(
Fra : Sune Hansen

Dato : 09-05-02 18:41

Kære NG!

Har nu re-installeret min pc'er med XP efter der var gået lidt kludder i
den...

Nu kører ALT perfekt igen.. MEN!! Nu vil den pludselig ikke lukke mere...

Klikker jeg START, LUK COMPUTEREN og dernæst LUK..
Ja så lukker den også, men kun for at genstarte pc'en som når man klikker
GENSTART..

Hvor kan jeg ændrer det ??

Mvh. og på forhånd tak :)

Sune Hansen

Fra : Carl Munk

Dato : 09-05-02 20:58

"Sune Hansen" <swh@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvor kan jeg ændrer det ??

Sæt HAK i Aktiver Avanceret Strømstyring i APM
Højreklikke musen på skrivebordet og du finder fanebladet APM

Fra : Sune Hansen

Dato : 09-05-02 22:05

"Carl Munk" <carl@munk.dk> skrev i en meddelelse > Sæt HAK i Aktiver
Avanceret Strømstyring i APM
> Højreklikke musen på skrivebordet og du finder fanebladet APM

Har jeg prøvet, men fanebladet findes ikke...

Under hjælp står der bla.:
Fanen APM vises ikke på ACPI-kompatible computere. ACPI aktiverer automatisk
APM (Avanceret strømstyring), der deaktiverer fanen APM.

Men jeg har ikke haft problemer før med før efter jeg re-installerede
pc'en.. Og det var XP jeg også kørte med før!

Mvh. Sune

Fra : Per Eriksen

Dato : 09-05-02 23:45

Hej!

Jeg har det samme problem, min genstarter også når jeg vælger luk windows.
Har prøvet at sætte hak i apm men virker ikke. har opgraderet fra 98. Søger
også hjælp! Kan det være noget med bios at gøre?

Mvh Per

Fra : Madsen

Dato : 09-05-02 23:55

Per Eriksen skrev:

> [...]
> windows. Har prøvet at sætte hak i apm men virker ikke. har
> opgraderet fra 98. Søger også hjælp! Kan det være noget med bios

Ja det kan så.
Se her: <http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/apm.htm> og også gerne her:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.