MS Windows
briani 27239
Logon på en anden bruger profil i XP?
Fra : Probst

Dato : 09-05-02 16:29

Forleden gik min XP helt kold, den ville ingenting bare blå skærm også når
jeg forsøgte at geninstallere... Så tog jeg en anden harddisk og
installerede XP på, og efter en masse orphan file corrections kunne jeg igen
læse og skrive til den anden disk. Nu er mit problem at jeg ikke har adgang
til min gamle brugerprofil... Jeg kender jo mit password, så er der ikke en
smart måde at logge på den?

Venlig hilsen
Christian

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-05-02 03:25

"Probst" <christianprobst@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote in
message news:abe4js$1iee$1@news.cybercity.dk...
> [...]
ikke har adgang
> til min gamle brugerprofil... Jeg kender jo mit password, så er

Det kan du ikke, men du kan kopiere hvad du har brug for fra den
gamle \Documents and Settings\<brugerid> til din nye.

Niels

Fra : Probst

Dato : 10-05-02 06:06

"Niels P Sønderskov" <npsonder@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Det kan du ikke, men du kan kopiere hvad du har brug for fra den
> gamle \Documents and Settings\<brugerid> til din nye.

Det er netop der problemet ligger, jeg har ikke adgang til mappen \Documents
and Settings\<brugerid>. Den siger bare "Access is denied", er der virkelig
ingen mulighed for at komme ind i den mappe?

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-05-02 16:35

"Probst" <christianprobst@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote in
message news:abfkga$5j5$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> and Settings\<brugerid>. Den siger bare "Access is denied", er
der virkelig
> ingen mulighed for at komme ind i den mappe?

Som administrator på systemet kan du altid tage ejerskab til en
mappe/filer. Derefter kan du flytte dem.

Niels

Fra : Probst

Dato : 11-05-02 13:25

> [...]
> der virkelig
>
> Som administrator på systemet kan du altid tage ejerskab til en
> mappe/filer. Derefter kan du flytte dem.

Jeg har prøvet mig lidt frem, og pludselig fik jeg adgang til selve mappen,
men jeg kan ikke adgang til undermapperne. Den bliver ved med at sige
"Access denied".
Hvordan gør jeg nu for at komme ind i dem?

-Christian