Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
farvepatron til Hp
Fra : JB.

Dato : 09-05-02 14:10

hej.

er der nogen der ved hvor jeg kan købe farvepatron til HP deskjet 920C ???
ang. prisen ........skal den gerne være biliger end normal prisen. ( den er
jo vildt )

Hilsen JB

Fra : Karsten Olesen

Dato : 09-05-02 15:32

"JB." <h8722@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ang. prisen ........skal den gerne være biliger end normal prisen. ( den

***********

Jeg har lige fyldt en sort i min 960C'er.
Pris: 195,- + moms.

Farvepatronen gav jeg 220,- + moms for...

Fra : JB.

Dato : 09-05-02 15:57

Hvor gav du 220kr for din farvepatron??

Fra : Karsten Olesen

Dato : 10-05-02 16:36

> Hvor gav du 220kr for din farvepatron??
**********

På mit arbejde...))

Der tjenes mange penge på filmfremkaldelser,
batterier OG farvepatroner...

Fra : René Sørensen

Dato : 09-05-02 21:42

Jeg har lige købt en farvepatron til en 970cxi, type -78A (den store - 38
ml) for ca. 409 kr. Normalprisen i en forretning er ca.650 kr. Købt hos
www.bj-trading.dk/ . Det er det billigste sted jeg kender for den slags.

Mv
René

Fra : JB.

Dato : 10-05-02 07:54

Tak...har været inde på deres hjemmeside...men hvor finder du
farvepatroner???

Fra : Per Pedersen

Dato : 10-05-02 08:19

Under blandet og så forbrugsstoffer
Per

Fra : JB.

Dato : 10-05-02 17:27

Tak for hjælpen...... gav 482Kr lev. på min adr.......................nede i
byen ville de have 599Kr for den samme 38ml.farvepatron.

MVH.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-02 22:05

> [...]
> ang. prisen ........skal den gerne være biliger end normal prisen. ( den

Jeg har flere gange genopfyldt mine patroner, jeg kan ikke se forskel på
fotoudskrifter med originale og opfyldte patroner.
Jeg gav ca. 600 kr for et sæt med sprøjter og 4 * 250 ml farve, der bruges 5
ml af hver farve til en opfyldning, 30 af sort.

http://www.fyldselv.dk/ har farver og vejledning.

Hp påstår at printeren nærmest eksploderer med uoriginal farve, men det
værste der kan ske er vel at der spildes farve.

Hilsen Aksel