Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse til CD.
Fra : Malte P. Øhlers

Dato : 09-05-02 14:07

Hej allesammen.

Jeg har 10 ruller 35mm film som jeg gerne vil have frem kaldt til CD. Men
jeg er ikke interesseret i også at få print. Jeg skal altså kun have
negativerne og CD. Hvor kan jeg får gjort dette, og hvor er det billigt.

Venlig Hilsen
Malte P. Øhlers
Tlf.: +(45) 22121101
E-Mail: malte@[remove]pc.dk
Website: www.maltes.dk

Fra : PRESTIJ

Dato : 09-05-02 14:17

Foto & Kopi
Københanvns banegård

89,- per film incl. cd

Bemærk det er en picture cd ....ikke kodak photo cd.

Fra : Eskil M. Jørgensen

Dato : 09-05-02 14:32

Hej
Langt de fleste fotohandlere, med lidt respekt for kunden, kan ordne det for
dig.
Med 10 film er det også muligt at snakke sig til lidt rabat.
Min faste fotohandler fremkalder hvad jeg indleverer som jeg
ønsker/forlanger.
Fordelen ved at være fast kunde.
Eskil

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 10-05-02 10:01

Hej Malte

Normalt tager jeg DIAs og jeg har fundet en foto forretning i Virum
(Foto-Huset , Geels Plads 22 , 2830 Virum Tel 45852660), som også kan
scanne filmen efterfølgende. De tilbyder 2 kvaliteter der koster 50 og 100
kr. plus fremkaldelsen. Jeg har kun prøvet den høje kvalitet, hvor filmen
bliver scannet i 3072*2048. Billeder bliver gemt i Tiff format og kommer på
2 cd'er. (Hver billedet fylder ca. 18 Mb). Kvaliteten er rigtig god. eg har
selv en Nikon LS30 og selvom den kan scanne i en højere opløsningen er
billederne fra Virum mere skarpe.

VH
Per

Fra : Malte P. Øhlers