Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Batteri til IXUS
Fra : Manse

Dato : 09-05-02 14:02

Hejzan
Batteri: NB-1L......... Koster mellem 400 - 600,- kr. rundt
omkring......Jeg har lige set det til 179,- hos http://www.batterier.dk/

Vildt ikk...

Manse

--
Informationer er da noget man søger på nettet.....

Fra : KJA

Dato : 09-05-02 22:01

Nogen der er klar over om det her er det samme produkt som koster de priser
som "Manse" gengiver?

MVH

Kåre

Fra : Michael Kristensen

Dato : 10-05-02 13:50

KJA wrote:

> Nogen der er klar over om det her er det samme produkt som koster de
> priser som "Manse" gengiver?

Hej!

Det originale Canon batteri har en kapacitet på 840mAh
http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUSv2/IXUSv2_spec-e.html mens
batterier.dk's "kun" har 680mAh.

NYC's pris for et Canon batteri er iøvrigt 43euro.

Mvh.
Michael

Fra : Manse

Dato : 11-05-02 11:31

Hejsan

Sjovt nok kan jeg ikke finde et batteri på 840mAh nogen steder fra Canon og
på mit ORGINALE batteri står der 680mAh..........
Men hvis du vise et link!!!

Manse

Fra : KJA

Dato : 11-05-02 12:15

Det har han allerede gjort med:

http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUSv2/IXUSv2_spec-e.html (se nederst på
siden)

Kig evt. også på:

http://www.dpreview.com/news/0203/02031302ixusv2.asp

MVH

Kåre

PS: Har selv bestilt batteri på 680 fra batterier.dk (så billigt og så uden
porto, det er sgu næsten for godt til at lade være!)

Fra : Manse

Dato : 11-05-02 15:44

Hejsan

Fair nok........de har så udviklet batteriet til IXUS v2 med de sidste
mAh............og de fleste batterier i verden, når man søger på NB-1L er
stadig på 680mAh til priser på mellem 400 - 600,- så 179,- må siges at være
billigt........... Må konkludere at til IXUS - IXUS v - IXUS 300 er orginal
batteri på 680mAh mens orginalbatteriet til IXUS v2 er på 840mAh.

Skal nok lade være med at poste, når der er et godt tilbud.

Manse

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 12-05-02 18:07

Det interessante er så nu om batteriet til Ixus V2 er kompatibelt med Ixus V
(og tidl. Ixus). Altså kan man sætte batteriet til Ixus V2 i en tidligere
model og dermed få højere kapacitet. Nå svaret kommer nok snart fra
www.thansen.dk eller www.batterier.dk, der jo sælger uorginale - og der
plejer at være hurtige med uoriginale til nye modeller også......

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk