Flash /FP
Fra : Lauridsen

Dato : 09-05-02 13:13

Hej
Jeg har lavet en lille flash som jeg gerne vil have ind på min forside i FP.
Siden er lavet med en header, middle og footer og flash'en skulle gerne køre
som intro til min side.
Kan man det og i så fald hvordan ?

/Lars

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-05-02 09:21

Du kan omdøbe din gamle indexside til index2.htm. og så lave en ny index.htm
hvorpå flashfilen kører og hvor den enten via et link eller automatisk
henviser til din index2.htm.

Index.htm kan så se ud noget ligende det her...

<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"

codebase="http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0
,0"
ID=intro WIDTH=800 HEIGHT=600>
<PARAM NAME=movie VALUE="intro.swf">
<PARAM NAME=quality VALUE=high>
<PARAM NAME=loop VALUE=false>
<EMBED src="intro.swf" loop=false quality=high
WIDTH=800 HEIGHT=600 TYPE="application/x-shockwave-flash"

PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_
Version=ShockwaveFlash">
</EMBED>
</OBJECT>