Re: Læs 1. kapitel af højaktuel thriller
Fra : B. Frederiksen

Dato : 09-05-02 12:41

Dagen før bogen udkom, skrev Kristeligt Dagblad om den:

"Det fortælles, at professor Hans Brix engang anmeldte en bog på følgende måde: "Anmelde den bog! Det skulle da være til politiet!"
Man har lyst til at gentage professoren i anledning af Søren Mosegaards såkaldte roman "Uhyret fra Betlehem", som forekommer at være
alvorligt på kant med den lovgivning, der handler om diskrimination..."

mvh
Bent

Fra : John Hinge

Dato : 13-05-02 09:14

On 09 maj 2002 B. Frederiksen was heard to say:

LART afsendt til abuse@dk.uu.net over Søren og hans handskedukker

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Peter Juhl

Dato : 13-05-02 12:02

"John Hinge" wrote...

> LART afsendt til abuse@dk.uu.net over Søren og hans handskedukker

UU's abuse afdeling menes at være på følgende foto:

http://oposite.stsci.edu/pubinfo/gif/bhgalxs.gif

.... dette er dog ikke bekræftet.

/Peter

Fra : Schultz Consult - [R~

Dato : 13-05-02 17:34

"Peter Juhl" <dev-null@list.inet.tele.dk> wrote in message
> "John Hinge" wrote...
>
> http://oposite.stsci.edu/pubinfo/gif/bhgalxs.gif
>
> ... dette er dog ikke bekræftet.

Hvor har du fået fat i det billede? Det er et billede af vores /dev/nul

Damm... nu bliver vi jo nød til at lave en ny udgave, nu kan folk jo finde
deres e-mail's... skidt, rigtigt skidt...

hehe...

René Madsen --- reneXXZQ@schultzconsult.com remove XXZQ
Schultz Consult --- Midlertidige webhotel priser
http://www.schultzconsult.com/WHP.doc
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : John Hinge

Dato : 14-05-02 09:11

On 13 maj 2002 Peter Juhl was heard to say:

> "John Hinge" wrote...
>
> UU's abuse afdeling menes at være på følgende foto:
> http://oposite.stsci.edu/pubinfo/gif/bhgalxs.gif
> ... dette er dog ikke bekræftet.

Jeg frygter dog desværre du har ret.
Men i det mindste er formalila så ligesom overholdt.
Hvis det ikke hjælper, så ku man jo overveje bitchlist, som foreslået
i nanae, det kan være der sker noget når hver eneste k(l)age bliver
sendt til x forskellige personer direkte hos dk.uu.net
Såvidt jeg kan sjusse mig til er der indtil flere hardball udbydere
som har skiftet mening efter en tur på bitchlisten. Men læs selv
mere i nanae :) og ja jeg ved godt nanae er omkring email spam, men
derfor kan bitchlisten vel også anvendes til usenet spewende isp'ere.

Fra : John Hinge

Dato : 15-05-02 09:57

On 13 maj 2002 John Hinge was heard to say:

> On 09 maj 2002 B. Frederiksen was heard to say:
>
> LART afsendt til abuse@dk.uu.net over Søren og hans handskedukker

Følgende svar er i dag modtaget :
> Tak for henvendelsen. Brugerens konto er blevet lukket.
>

> Med venlig hilsen
>
> Worldcom Danmark Internet Abuse Investigations Team

forsigtigt hurra ?