Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A40 eller Fuji FinePix 2800
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 09-05-02 11:31

Jeg har indsnævret mit valg af digitalkamera til et af de 2 ovenstående, nu
er spørgsmålet så hvilket man skal vælge i Danmark er prisforskellen 1100
kr, men i Tyskland er den kun 50?.
Hvad får man for de 50? den eneste forskel jeg lige kan se er at fuji har 6x
optisk zoom mod canons 3x, til gengæld har canon video out og flere ISO
indstillinger.
Er der andre forskelle jeg skal være opmærksom på?
Og til sidst, hvilket vil I anbefale af de 2?
Mvh.
Christian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-05-02 11:16

On Thu, 9 May 2002 12:30:57 +0200,
Christian Skau Pedersen <christiansp@hotmail.com> wrote:
> [...]
> optisk zoom mod canons 3x, til gengæld har canon video out og flere ISO

6x optisk zoom lyder suverænt godt. 3x er det mindste man kan leve med,
det er ihvertfald min holdning.

Jeg har A20 som er en A40 uden ekstra ISO indstillinger (som bare giver
længere lukketid), og heller ikke har video. Ret gode billeder.

> Er der andre forskelle jeg skal være opmærksom på?
> Og til sidst, hvilket vil I anbefale af de 2?

Fuji bruger vist nok ikke CF, men noget andet hukommelse, så
ekstra RAM vil nok være nogle hundre kr dyrere.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.