Morrowind.dk
Fra : JH

Dato : 09-05-02 11:07

Muligt at I ved det i forvejen.
Men der er faktisk en rigtig god dansk side til MW.

www.morrowind.dk

JH

Fra : Arcana

Dato : 10-05-02 08:19

"JH" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse
> Muligt at I ved det i forvejen.
> Men der er faktisk en rigtig god dansk side til MW.

Ja, fuck. Hvis ikke Ubisoft var nogle fucking idioter, havde vi haft spillet
for en uge siden.

arc@na

Fra : Fata Morgana

Dato : 10-05-02 08:34

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse

> Ja, fuck. Hvis ikke Ubisoft var nogle fucking idioter, havde vi haft spillet
> for en uge siden.

Rolig nu - det kan siden jo ikke gøre for vel.

MW Col Ed kommer jo i slutningen af næste uge.
I hvert fald iflg GameMail.dk, hvor jeg har bestilt det.

Men jeg giver dig ret i at Ubisoft er nogen fjumrehoveder.

Fra : Arcana

Dato : 10-05-02 11:13

"Fata Morgana" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse

> Rolig nu - det kan siden jo ikke gøre for vel.

Grrr... )

> MW Col Ed kommer jo i slutningen af næste uge.
> I hvert fald iflg GameMail.dk, hvor jeg har bestilt det.

Jeg har lige installeret det! Fik det i Betafon her i formiddags! (nåja,
"fik" er måske så meget sagt...) ))

> Men jeg giver dig ret i at Ubisoft er nogen fjumrehoveder.

Det er der vist kun én mening om.

--
Greetings,
Arcana Dragon