Probl. inst.netkort WinXP
Fra : JM

Dato : 09-05-02 10:22

hej, jeg vil installere. på ny min netværks kort, men PC siger at det er ny
hardware og når jeg vil installere driver fra diskette ( med netværkskort)
slut resultat er hardware kan ikke installeres. Hvorfor min Win XP ikke vil
godkende/indlæse diskette og lignede, jeg markerer Win XP på diskette og
prøvede med Win2k o.s.v. Er det fejl ved Bios indstillingen, hvis ja kan i
hjælpe mig? Jana

Fra : Stine

Dato : 11-05-02 08:37

jeg har ikke forstået en dyt. Dit dansk er for dårligt.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 11-05-02 10:22

Stine wrote:
> jeg har ikke forstået en dyt. Dit dansk er for dårligt.

Hvad er så meningen med dit indlæg?
Læs bl.a. http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

vh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-05-02 11:02

"Stine" <stine.nordlund@get2net.dk> skrev :

>jeg har ikke forstået en dyt. Dit dansk er for dårligt.

hmmmmmmm..... er du fattesvag ? <grin>

det tager sku' da kun 1 minut at gennemskue hvad Jana spørger om
--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)