Req : Clearing af Operatørlogo
Fra : Martin Hansen

Dato : 09-05-02 10:02

Hej Gruppe

Er der nogen der ved hvor jeg kan få clearet mit operatør logo på telefonen,
således der kommer til at stå operatørens navn igen??

Jeg er delvis ligeglad med hvad det koster, nogen der kender en side???

MrH.

Fra : [2730]Abnaxus

Dato : 09-05-02 13:21

Du skal bare sende et tilfældigt logo til en anden operatør end din egen..
fx en eller anden udlansk operatør.. logoet vil så kun komme frem hvis man
er i det pågældende land og den pågældende operatør..

mvh. Abnaxus

Fra : Martin Hansen

Dato : 09-05-02 14:59

> Du skal bare sende et tilfældigt logo til en anden operatør end din egen..
> fx en eller anden udlansk operatør.. logoet vil så kun komme frem hvis man
> er i det pågældende land og den pågældende operatør..

Den havde jeg også regnet ud, men hvor kan jeg gøre det..??

Man kan også slette operatørlogoet helt, men hvor kan det gøres??

MrH

Fra : D. Peran

Dato : 09-05-02 21:08

> Man kan også slette operatørlogoet helt, men hvor kan det gøres??

På en nyere Nokia-telefon kan du taste :

*#OPR0LOGO#

altså :

*#67705646#

Fra : Martin Hansen

Dato : 09-05-02 23:35

> På en nyere Nokia-telefon kan du taste :
>
> *#OPR0LOGO#
>
> altså :
>
> *#67705646#

Den tror jeg ikke helt holder stik.. Jeg har en Nokia 6510, en af de helt
nyeste... Der virker det ikke på !

Nogen andre bud ???

MrH

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-05-02 00:18

D. Peran skrev:

>På en nyere Nokia-telefon kan du taste :
>*#OPR0LOGO#

Det er vidst kun i nyere udgaver af Nokia 3310 - underligt nok.

venligst,
Lasse Hedegaard