REGLER FOR HUNDEEJERE...
Fra : René Løweneck

Dato : 09-05-02 06:31

1. Hunden skal luftes mindst 10 gange i døgnet.
2. Hunden skal have mad ved bordet, så den ikke føler sig udenfor.
3. Hunden skal sove i ''mors og fars'' seng.
4. Hunden skal ligge i husets bedste stol.
5. Kødben og godbidder skal forefindes over HELE huset.
6. Skæld ikke ud når den ''gør'' på tæpperne, for den kan jo ikke nå op til
toilettet.
7. Gør ikke rent i huset, det ødelægger hundens miljø.
8. Hunden skal bæres når det regner.
9. Udskift paneler, puder og tæpper med jævne mellemrum, så hunden altid har
noget friskt at bide i, det er godt for tænderne.
10.Hunden skal trimmes og klippes hver 14 dag, så den ikke bliver til grin
over for
andre hunde.

))))

René Løweneck
www.loweneck.dk
Fra 0 til opdateret på under 60 sekunder...

Fra : Annika Pedersen

Dato : 09-05-02 09:57

René Løweneck wrote:
> 1. Hunden skal luftes mindst 10 gange i døgnet.
Mja...... - troede nu det var hver halve time døgnet rundt ;)
> 2. Hunden skal have mad ved bordet, så den ikke føler sig udenfor.
Self... Sidde i babystolen i starten, så den kan nå
> 3. Hunden skal sove i ''mors og fars'' seng.
Yeps - hele tiden - og hvis den ændrer placering gør vi også - alt for den
> 4. Hunden skal ligge i husets bedste stol.
Nej! - den har da sofaen, som er eneste bløde sted lige nu
> 5. Kødben og godbidder skal forefindes over HELE huset.
ja, hvorfor skal man lede og gå så langt?
> 6. Skæld ikke ud når den ''gør'' på tæpperne, for den kan jo ikke nå
> op til toilettet.
Man burde da have toiletter hver 5. meter
> 7. Gør ikke rent i huset, det ødelægger hundens miljø.
> 8. Hunden skal bæres når det regner.
Våde poter er da ubehageligt - og så lige have regntøj/paraply også
> 9. Udskift paneler, puder og tæpper med jævne mellemrum, så hunden
> altid har noget friskt at bide i, det er godt for tænderne.
De er nu i plast vindueskarmene såhhh.... men da ½delen af væggene i "huset"
er 12mm noget "fint" træ, så har den altså nok der
> 10.Hunden skal trimmes og klippes hver 14 dag, så den ikke bliver til
> grin over for
> andre hunde.
Ihhh ja - sådan en studset hund er da heeelt korrekt uanset race

--
Annika Pedersen
<http://annika.dk>

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-05-02 10:16

> 3. Hunden skal sove i ''mors og fars'' seng.
> 8. Hunden skal bæres når det regner.

regl nummer 3 og 8 må Nicki ha' været med til at lave

Bolette

Fra : Kosmonauten

Dato : 10-05-02 08:32

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP en masse skøøønt om hunde ;c) >

Man kan så i eftertænksomhedens navn sige
at når den dag, som alle hundeejere frygter med gru kommer, så er vi faktisk
mere humane overfor vores dyr end vore medmennesker, idet de ikke får lov
til at lide.

God weekend
Mvh
Martin & Laika

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 10-05-02 09:04

"Kosmonauten" <kosmonautenx@xyzolsen.xmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
faktisk
> mere humane overfor vores dyr end vore medmennesker, idet de ikke

Ja her er et punkt hvor dyrene er heldigere stillet end mennesker ...
jeg kan kun give dig ret ...

havengoddag fra Ami og giv Laika aer og nus fra mig ...