2PC, ASDL, switch ??
Fra : JM

Dato : 09-05-02 02:34

hej, har ADSL modem switsh med 2 kabler indgang til de 2PC 2 netværkskort.
det er nu 1½ mdr. tid jeg har fået bredbånd og 2 PC en med Win 98 og en med
Win XP, jeg kunne ikke bruge netværks kort fra TDC på maskine med Win XP og
nu efter ny netværks kort er jeg nødsaget at klikke på alle mine forbindelse
d.v.s. netværksbro + Lan- forbindelse 4 +Lan forbindelse 2 + 1394 -
forbindelse2 hvor 1394 og lan2 er tilknyttet til lydkort. Kan det være
rigtig.
På Pc med Win98 kan jeg simpelt hen ikke annullere Internet forbindelse uden
at jeg skal genstarte komputer som starte med Internet forbindelse Auto. Det
er ret at jeg skal være på nettet altid når jeg bruger Pc Win98. Næsten
fortrudt at ikke behold min ISDN som kørt uden problemer. Men tak hvis i
kunne hjælpe/svar mig hilsen Jana

Fra : Stine

Dato : 11-05-02 08:42

jeg vil gerne hjælpe, men der står ret meget irrelvant jeg ikke gider læse.
Fat dig i korthed.

Går det ud på at du tror du skal købe en kæmpepakke et eller andet, fordi et
netkort er skredet ??