MS Windows
briani 27239
Win XP - Administrator
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-05-02 02:23

Hvordan logger man på som Administrator på WinXP??

Hvis jeg prøver at oprette brugernavnet får jeg at vide den allerede er der,
men jeg har ikke mulighed for at vælge den...

Fra : Madsen

Dato : 09-05-02 02:51

*DrømmeFyren* skrev:

> Hvordan logger man på som Administrator på WinXP??

Hold Ctrl + Alt + Delete nede et stykke tid på Logon-skærmen.
Skriv 'Administrator' i feltet 'User Name' og kodeordet til
administratorkontoen i 'Password'-feltet. Hvis du ikke har oprettet
et kodeord under installatinen skal du lade feltet 'Password' være
tomt.

Madsen.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-05-02 04:52

Det var da en underlig måde at gøre det på, men det må afprøves.. *S*

'Tak for det..

Fra : Madsen

Dato : 09-05-02 13:27

*DrømmeFyren* skrev:

> Det var da en underlig måde at gøre det på, men det må afprøves.. *S*

Der er højest sandsynligt andre måder at gøre det på.
Du kan også få Administratorkontoen til at stå på Logon-skærmen
hele tiden vha. TweakUI f.eks.

PS. Kunne man ikke lokke dig til at læse og følge denne side:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 09-05-02 02:53