MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Stort problem med DirectX
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-05-02 02:26

Jeg har et RIMELIG stort problem emd DirectX på min WinME..

Jeg har v7.1 installeret, men har nu 2 forskellige spil som kræver 8.1 for
at køre..

Nemt nok jeg henter bare 8.1 og installerer den....... TROEDE JEG..

Jeg har nu prøvet flere gange, både ved alm boot og i Safe Mode, men HVER
GANG jeg prøver at installere DirectX (både 8.0 og 8.1) stopper den efter
ca. 40-50% af installationen og programmet er "Not Responding"..

DxDiag siger at jeg (efter reboot) stadig kører 7.1 og at hele min DirectX
er helt OK..

Hvordan HULEN får jeg installeret DirectX 8.1???

Fra : Mogens

Dato : 09-05-02 06:45

"*DrømmeFyren*" <naaah@ikke.her> wrote in message
> [...]
> er helt OK..
>
> Hvordan HULEN får jeg installeret DirectX 8.1???

Har du prøvet at slå dit antivirus fra under installationen?

Mogens

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-05-02 09:50

"Mogens" <mogens@test.com> wrote in message

> "*DrømmeFyren*" <naaah@ikke.her> wrote in message

HVER

DirectX

> Har du prøvet at slå dit antivirus fra under installationen?

Jeps.. I SafeMode bliver der jo ikke startet nogen programmer..