Ændringer på Holbæk amts hjemmeside
Fra : Brian Petersen

Dato : 08-05-02 22:40

brian56@telia.com
http://fly.to/brian56 (Slægtforskning, Folketællinger, Elvis Presley)
http://w1.454.telia.com/~u45408406/index.htm (Holbæk Amt)

Jeg har lavet lidt ændringer på Holbæk Amts hjemmeside.

Først og fremmest kan man nu på forsiden se, hvor mange folketællinger, vi
har fået samlet på hjemmesiden.

På forsiden vil der også fremover være en markering ud for hvert herred, som
viser, hvornår dette herred senest er blevet opdateret. Så behøver man ikke
gå ind på alle de forskellige herreder, for at finde de sidst oplagte
folketællinger.

Det er imorgen (den 9 maj 2002) et halvt år siden, jeg sendte Holbæk Amts
hjemmeside ud i cyber-space. På dette halve år har der været ikke mindre end
knapt 4200 gæster på siden, altså ca 700 pr måned. Det synes jeg, er meget
godt og viser, at der er et stort behov for sider af denne slags.

Jeg vil endnu engang opfordre alle indtastere af folketællinger i Holbæk Amt
til at indsende deres folketællinger til mig, så vi kan få de sidste
tællinger lagt op på siden.

Venlig hilsen
og
God jagt