for meget luft
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 08-05-02 22:40

og nej, det er ikke i maven

Nogen der kan se hvorfor der kommer ca. 10 px luft over og under siden?
(over øverste billede og under nederste bar med 2 streger)

http://www.cmnielsen.dk/new/test.asp

(link til css ark der er brugt på siden

http://www.cmnielsen.dk/new/broed.css )

Tror jeg har stirret mig blind
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Ordbog: Formgiver = Person der giver bagerudstyr væk.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-02 22:51

Wed, 8 May 2002 23:39:56 +0200, skrev "Christian M. Nielsen"
<christian@cmnielsen.dk>:

>http://www.cmnielsen.dk/new/broed.css

I dit cssark:

   leftmargin: 0;
   topmargin: 0;
   marginwidth: 0;
   marginheight: 0;

Det hedder margin-left, margin-right, margin-top og
margin-bottom.

Hvis du sætter margin-top og margin-bottom til 0 burde den fjerne
luften (evt. den samlede margin: 0, så gælder alle fire sider).

marginwidth og marginheight eksisterer ikke.

font-color:#000000; eksister ikke, det hedder blot
color: #000000
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 08-05-02 23:10

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

Hvis du sætter margin-top og margin-bottom til 0 burde den fjerne
> luften (evt. den samlede margin: 0, så gælder alle fire sider).

Det hjalp!

> marginwidth og marginheight eksisterer ikke.

OK, slettet

> font-color:#000000; eksister ikke, det hedder blot
> color: #000000

Tak, rettet.

Fra : Jerrik Walløe

Dato : 09-05-02 11:14

Hej Cristian,

Jeg kigge også lidt på din side. Den er flot, men til information fremkommer
stadig noget luft under billedet i toppen af siden, og så tekstrammen
herunder.

Når man åbner din side, ser det ok ud, men når jeg klikker lidt rundt og
f.eks. trykker 'opdater side' så fremkommer luften.

Jeg bruger Explorer 6.0

mvh Jerrik

Christian M. Nielsen <christian@cmnielsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd9a294$0$10913$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 09-05-02 15:01

"Jerrik Walløe" <jerrik@stofanet.dk> wrote in message

> Når man åbner din side, ser det ok ud, men når jeg klikker lidt rundt og
> f.eks. trykker 'opdater side' så fremkommer luften.
>
> Jeg bruger Explorer 6.0

Hej Jerrik

Kan du give mig en url for hvor du ser det? jeg har forgæves søgt efter det.
Jeg har slettet indholdet på http://www.cmnielsen.dk/new/test.asp da det kun
blev brugt til en test, nu skulle det gerne virke på
http://www.cmnielsen.dk/ ????

Jeg har kun IE6.0 selv, så hvis andre ser fejl med andre browsere, å hører
jeg det gerne

God "ferie" til dem der har det.

Fra : Jerrik Walløe

Dato : 09-05-02 18:14

Hej Christian,

Næ, nu virker det. Flot side iøvrigt - du er virkelig en berejst fætter.

nyhedsmeddelelse:3cda815a$0$10877$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 09-05-02 18:53

"Jerrik Walløe" <jerrik@12mail.dk> wrote in message
> Næ, nu virker det.

Fint

>Flot side iøvrigt - du er virkelig en berejst fætter.

Tak - Lidt er man vel altid