MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Compaq 5838 og Win2K ?
Fra : riwen@ofir.dk

Dato : 08-05-02 22:12

Hejsa

Jeg skal forsøge at geninstallere en Compaq 5838 maskine, med en Win2K for
nogle venner,
men støder hele tiden ind i problemer.

Selve installationen går fint indtil man skal indtaste/oprette den første
bruger, så går maskinen i stå (fryser)
dette er sket nøjagtig samme sted to gange. Efter genstart kan man oprette
første bruger og maskinen
kører - tror man. For den fryser nemlig efter max 5 minutters brug, og det
er ligemeget hvad man foretager
sig. Jeg har forsøgt at installere alt flere gange, men intet hjælper.

Sidste gang jeg selv ejede en compaq blev den solgt, ganske enkelt fordi
maskinen besejrede min
tålmodighed, og kunnen. Denne gang skal jeg dog helst finde en løsning.

Selv hælder jeg mest til en ram fejl, eller i hvert fald en eller anden form
for HW fejl.

Håber I kan hjælpe.

m v h
Ronni
riwen@ofir.dk

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 08-05-02 22:15

<riwen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

[snip]
> Selv hælder jeg mest til en ram fejl, eller i hvert fald en
eller anden form
> for HW fejl.
>
> Håber I kan hjælpe.
>

> m v h
> Ronni
> riwen@ofir.dk

Ja det kan være RAM - men en støvet CPU køler, eller defekt
blæser er også en oplagt mulighed.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.