Også billeder herfra
Fra : Anita Christensen

Dato : 08-05-02 21:44

Hej Alle..

Nu har Jumpy længe brokket sig over at andre ikke kan beundre ham på behørig
vis, så nu har han fået sin egen side på min hjemmeside

http://www.horusac.dk

Mange hilsner
Anita (og Jumpy der synes at det manglede da bare at jeg fik taget mig
sammen)

Fra : Camilla Baird

Dato : 08-05-02 21:47

Hvor ser han dog kær ud Er han chokolade?
mvh Camilla

Fra : Anita Christensen

Dato : 08-05-02 22:28

Taaark ... Ja han er vores lille chokobombe

Jeg har BTW nogle gange beundret jeres løbegård når jeg er gået forbi ganske
uden at vide at det var jeres Det var først da jeg så det der mindede
mistænkelig meget om en korat suse rundt i løbegården at jeg blev rigtig
nysgerrig og lige måtte tjekke med krak om det nu også var en korat

Mange hilsner
Anita (og snork fra Jumpy)

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-05-02 03:36

Og det siger du bare sådan uden videre - hvad med at komme ind at hilse
på en anden gang?? Hrmpfr! Sådan en kratlusker! Var det ikke en idé
vi lærte hinanden lidt nærmere at kende?
Hvor bor du?
mvh Camilla *som er glad for sin løbegård*

Fra : Anita Christensen

Dato : 09-05-02 16:45

*GG* .. well, nu skulle jeg jo lige hjem først og tjekke om det nu også
kunne passe at det var jer der boede der. Meeeen hvis der et eller andet
sted lå en invitation til at kigge og nusse katte og naturligvis sige hej
også så hjertens gerne da

Jeg har faktisk en lejlighed i Kokkedal og selvom jeg primært opholder mig
hos kæresten så er jeg i Kokkedal en gang i mellem

Mange hilsner
Anita (kun _lidt_ misundelig over Camillas løbegård )

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-05-02 17:42

Det var bestemt en invitation. Vi kender egt ikke mange i Kokkedal, så
det kunne da være rart at få venner her. Hvor i Kokkedal har du
lejlighed?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-05-02 22:39

"Anita Christensen" <baalac@hotmail*nospam*.com> skrev...
> Hej Alle..
>
> Nu har Jumpy længe brokket sig over at andre ikke kan beundre ham på
behørig
> vis, så nu har han fået sin egen side på min hjemmeside

He he - ja, sådan er de, de små exhibitionister )

Men jeg har skam også været forbi og nyde billederne af Jumpy og alle de
andre misser - og har også sat en "klo" i gæstebogen

Mvh. Camilla

Fra : Anita Christensen

Dato : 09-05-02 23:09

Hej Camilla

Jamen det takker vi mange gange for og der skal nok komme flere billeder
der, han er jo ret så fotogen, hvis han altså selv skal sige det *G* Og der
kommer også inden så længe billeder af de andre katte

Mange hilsner
Anita (og Jumpy der ligger og holder øje med om vi ikke snart skal ind og
sove)

Fra : Jette

Dato : 11-05-02 23:23

"Anita Christensen" skrev:
> [...]
behørig
> vis, så nu har han fået sin egen side på min hjemmeside

Forhåbentlig sætter han så pris på at vi alle nu har mulighed for at beundre
ham

Dit bizarre galleri er iøvrigt ret morsomt, hi!

Mvh. Jette

Fra : Anita Christensen

Dato : 12-05-02 18:55

Og så er der også billeder af resten af kattene

Kindgnid og storspin fra misserne og hilsner fra Anita

http://www.horusac.dk