MS Windows
briani 27239
A drevet bliver aktiveret når jeg klikker ~
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 08-05-02 20:20

Hej.
Er der nogen der har et bud på hvorfor A drevet søger efter data, når jeg
klikker på D drevet, hverken C eller E drevet giver ingen aktivitet i A
drevet, det unormale er også under opstart, i den aller sidste del hvor
ikonerne kommer frem på skrivebordet
det sker ret langsomt og under men larm fra A drevet, men ellers fungere alt
som det skal. Jeg bruger Win 98.
Er der nogen der kan hjælpe med det irriterende problem.
MVH Jørn.

Fra : Niels Andersen

Dato : 09-05-02 13:28

Jørn Peter Sørensen wrote in <gXeC8.2157$ek6.55128@news010.worldonline.dk>:
> Er der nogen der har et bud på hvorfor A drevet søger efter data, når jeg
> klikker på D drevet,
[...]
> det sker ret langsomt og under men larm fra A drevet, men ellers fungere
> alt som det skal.

Hvis vi ændrer beskrivelsen til "floppy-drevet bliver benyttet på underlige
tidspunkter, det larmer og giver lang ventetid", så har jeg oplevet det
samme.
Min løsning var at fjerne floppy-drevet fra maskinen. Jeg kunne godt nok
ikke lige få Windows til at fatte, at der ikke var noget floppy-drev, men
larmen og ventetiden forsvandt. :)

Desuden er det en god måde at vænne sig af med at bruge disketter, synes
jeg i hvert fald. :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Madsen

Dato : 09-05-02 13:39

Jørn Peter Sørensen skrev:

> [...]
> det sker ret langsomt og under men larm fra A drevet, men ellers
> fungere alt som det skal. Jeg bruger Win 98.

Har du et antivirusprogram installeret? De er tit stillet til at
scanne a-drevet ved opstart.

Madsen.