Størrelse HD på BD100 PLUS fra iwill
Fra : kasper

Dato : 08-05-02 20:31

mit bundkort er et BD100 PLUS fra iwill
hvor stor en harddisk burde jeg kune tilslute
40 eller 80GB ?

INFO

- på borde -
BD100 PLUS
ver 1.1

- i opstart -
Award modular BIOS v4.51PGM

BS100PLUS-31310B (Mar.23.1999)

Award Plus and Play Bios Extension v1.0A

på forhånd tak

Fra : raven

Dato : 09-05-02 09:20

On Wed, 8 May 2002 21:31:19 +0200, "kasper" <kasse@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Award modular BIOS v4.51PGM
>
>BS100PLUS-31310B (Mar.23.1999)
>
>Award Plus and Play Bios Extension v1.0A

http://support.iwill.net/index_e.html

(siden er langsom, men på et tidspunkt kommer øverst på skærmen 5
vælgere, hvor du kan finde BD100PLUS i den midterste for PURE
motherboards.

Da der ikke er noget der hedder BS100Plus går jeg ud fra, at det er en
slåfejl på bd100plus

hvis nyeste bios hedder 313111A fra dec. 2000

Den er 1 1/2 år nyere end din, så det burde hjælpe !

De skriver intet om max. harddisk størrelse, men det er altid det bios
opdateringer omhandler, plus en masse andet.

mvh

John