Harman Kardon ?
Fra : HALLUM

Dato : 08-05-02 16:07

Jeg leder efter en dansk forhandler af
Harman Kardon Hi-Fi - samt hvor jeg
også kan købe noget af Harman Kardon´s
nye udstyr til computere ... f.eks Harman
Kardon 695 højtaler system.

Nogen der kan hjælpe ? / Anbefale ?

På forhånd tak
mvh. Hallum

Fra : Lars B.

Dato : 08-05-02 16:43

In article <3cd93f60$0$18597$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
ph@hallums.dk says...
> [...]
> Harman Kardon Hi-Fi - samt hvor jeg
> også kan købe noget af Harman Kardon´s
> nye udstyr til computere ... f.eks Harman

I gamle dage forhandlede Audioscan Harman Kardon produkter.
og de også gø det i dag efter at de hedder ...Hi fi Klubben ?? ved jeg
ikke, men spørg dem.

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : nikolaj borg

Dato : 08-05-02 17:15

Lars B. wrote:

> I gamle dage forhandlede Audioscan Harman Kardon produkter.
> og de også gø det i dag efter at de hedder ...Hi fi Klubben ?? ved jeg
> ikke, men spørg dem.

Det har de ihvertfald gjort for nogle år siden, ved ikke, om det gør
længere. Jeg mener, at Tapeconnection
(http://www.tapeconnection.dk/start.htm) kan skaffe det hjem, men de vil nok
hellere sælge noget andet til dig, hvis jeg kender dem ret.

Iøvrigt kan du prøve at henvende dig i news:dk.teknik.lyd, hvor de i højere
grad snakker hi-fi end her.

/Nikolaj

Fra : Torben Larsen

Dato : 08-05-02 17:40

"HALLUM" <ph@hallums.dk> wrote in message
> [...]
> Harman Kardon Hi-Fi - samt hvor jeg
> også kan købe noget af Harman Kardon´s
> nye udstyr til computere ... f.eks Harman

Et splitsekund på Google, og følgende kom op:
http://www.shopman.dk/Search.asp?f=4
Der er sikkert flere linkseses længere nede på Google - prøv det !
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-05-02 22:02

Spørg i en gruppe der omhandler HiFi fx dk.teknik.lyd - der har du større
chancer for et svar!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-02 00:05

> "HALLUM" <ph@hallums.dk> skrev

Fredgaard forhandler Herman Kardon. Der har jeg købt mit og det skulle under
mig hvis de ikke kan bestille det computer relateret udstyr hjem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk