Tortie & killinger
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-05-02 15:49

Nu har puslingerne fået øjne, jeg ville have taget nogle
billeder af dem, men da jeg først var færdig med at veje,
rode/rage/pille gad de altså bare ikke mig mere, så
i stedet får I deres vægt. Dorthe's tortie 315 gr. de
øvrige ml.275 og 315 gr. og de er 13 dage gamle, og
jeg glæder mig afsindigt til at de begynder at gå omkring
så er det lidt nemmere at se hvad de er for nogen, frem
for de der store maver med vedhæng *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-05-02 00:34

Hejsa!

> Nu har puslingerne fået øjne

Ååh - så er de sikkert ved at blive rigtigt søde :0)

> jeg glæder mig afsindigt til at de begynder at gå omkring
> så er det lidt nemmere at se hvad de er for nogen, frem
> for de der store maver med vedhæng *GG*

Det er bare den bedste alder - vi glæder os meget til at se nogle af
de første vaklende skridt på billeder :0)

Hilsen Trine P. & misserne

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-05-02 07:38

Hej Trine
ja de er bedårende, og det er kedeligt at de alle er
så mørke, for det er faktisk ikke til at se hvad det er,
jeg har fundet et lyst vattæppe frem, som jeg vil sætte
dem på når de begynder at "få ben" så skulle det være muligt at få dem til
at "ligne" noget.