D2LOD....PLZ HEEELP ;MEEE!...
Fra : Tiger88

Dato : 08-05-02 13:55

Hej NG...

Jeg er for nylig begyndt at spille d2lod igen.....Men mit d2Lod cover
er smadret så jeg har ik min cdkey =(..... Og UDEN at tænke over det
geninstallerede jeg PC'en og slettede alt på HD'en...i
know!....DOOOH...
Men PHEW..heldigvis havde jeg oxo installeret det på min brors PC...så
jeg kopierede hele hans d2/d2lod directory over på min puter!
Men da det kører utroligt ringe (spillet lukker ned i ny og
næ...osv..) ville jeg geninstallere det..
Og her kommer problemet: Hvordan kan jeg gå ind og se hvad min cdkey
er?????
Altså den burde ligge skjult i en eller anden tekstfil eller noget!?!?
Vær rar at hjælpe mig! PLZ

Mikkel

Fra : Gizmoduck

Dato : 08-05-02 15:12

On 8 May 2002 05:55:08 -0700, mikkelwesth@hotmail.com (Tiger88) wrote:

> [...]
>er?????
>Altså den burde ligge skjult i en eller anden tekstfil eller noget!?!?

det kan du ikke, den er lagt ind i d2music.mpq et eller andet sted,
krypteret tror jeg nok

du kan prøve at sende dit smadrede cover(+cd'er) til blizzard, så vil
de MÅSKE bytte den for dig, mod et gebyr på xx $

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Jesper Barrit

Dato : 08-05-02 15:30

> det kan du ikke, den er lagt ind i d2music.mpq et eller andet sted,
> krypteret tror jeg nok

Jo, man kan. Gå til www.diabloworld.com og registrér dig som bruger.
Derefter vælges "download", så "utilities" og til sidst "CD-Key Grabber"...

Jesper Barrit

Fra : Tiger88

Dato : 08-05-02 21:50

"Jesper Barrit" <jbarrit@hotmail.com> wrote in message news:<abbclc$ijo$1@sunsite.dk>...

> Jo, man kan. Gå til www.diabloworld.com og registrér dig som bruger.
> Derefter vælges "download", så "utilities" og til sidst "CD-Key Grabber"...
>
> Jesper Barrit

YEESSS! tak en fantazilliard gane (har vist læst for meget anders and =)....
NU er jeg glad (har vist også set for meget Bamse og kylling som mindre ;)
MAAANGE TAK...jeg bukker dybt!

Mikkel

Fra : Devast8or

Dato : 08-05-02 16:22

Det er ikke i d2music den ligger. Den har jeg kopieret over et par gange
uden problemer

Så vidt jeg kunne finde på google groups ligger D2C keyen i d2sfx.mpq og LoD
keyen i d2char.mpq.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gizmoduck

Dato : 09-05-02 01:09

On Wed, 8 May 2002 17:21:40 +0200, "Devast8or" <no@no.no> wrote:

> [...]
>uden problemer
>
>Så vidt jeg kunne finde på google groups ligger D2C keyen i d2sfx.mpq og LoD

ah ok, min fejl...jeg kunne bare huske det var i en mpq fil hehe

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Devast8or

Dato : 09-05-02 02:40

Så langt har du skam også ret :). Jeg kunne bare huske at det ikke var
music, for den laver spillet nogle gange ged i, så man skal kopiere den over
selv for at det ikke crasher. Men hvis Tiger88 gemmer alle .mpq'er er han
vel dækket ind.

Devast8or