Hedeslag
Fra : Michael Sørensen

Dato : 08-05-02 13:10

Hej NG.

Er der nogen af jer der kender gruppen Hedeslag?

Jeg hørte dem frøste gang til handelsskolefest i fredags, hvor de spillede
et nummer - som jeg selvfølgelig ikke ved hvad hedder. Jeg tror, det er den
sang, de hitter mest med (de øvrige elever, blev i hvert fald helt vilde, da
den kom) og i omkvædet er der noget lignende"...I wanna go uuuhhh
uuuhhh...."

Håber det er nok til at kunne hjælpe med en titel

Fra : Torben Larsen

Dato : 08-05-02 14:35

"Michael Sørensen" <m-s@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> uuuhhh...."
>
> Håber det er nok til at kunne hjælpe med en titel

Hmmm. 0.17 sekunder tog det Google at finde frem til www.hedeslag.dk
Fra deres playlist ser jeg Nice Little Penguins - Flying, mon ikke det er
den ?? Den kan også dl'es som mp3 fra hjemmesiden.
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/