Sonofon & cellemed.
Fra : HB Nielsen

Dato : 08-05-02 10:49

Hej...
Understøtter sonofon ikke cellemed? Jeg har kun fået det til at virke med
TDC?
HB

--

\\ ! //
(@) (@)

Fra : Fischer

Dato : 08-05-02 14:36

> Understøtter sonofon ikke cellemed?

Nej!

*Fischer

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 09-05-02 10:56

On Wed, 8 May 2002 15:35:58 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>Nej!
>
>*Fischer

Det gør de her hvor jeg bor (Randers) og arbejder (Ålborg). Men husk
lige at Cell Info "koster" meget batteri, så hvis det ikke er
tvingende nødvendigt, så slå det fra.

/Thomas

Fra : HB Nielsen

Dato : 09-05-02 16:20

Jeg bor selv i randers.

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 09-05-02 21:35

"HB Nielsen" wrote:

>Jeg bor selv i randers.
Ja så er der jo en uoverenstemmelse mellem vores udsang.

Jeg har en mobil som er udviklet der hvor jeg arbejder. Det er en
Maxon MX-7810 GPRS/GSM telefon. Jeg vil regne med at din er en Nokia,
Siemens eller Ericsson telefon?

/Thomas

Fra : Fischer

Dato : 10-05-02 06:53

> Det gør de her hvor jeg bor (Randers) og arbejder (Ålborg).

Er det noget nyt?

Det er godt nok et stykke tid siden jeg havde Sonofon, men da havde jeg
aldrig set det.
Jeg spurgte endda Sonofon dengang, og de sagde klart at celleinfo ikke var
noget de havde planer om at indføre.

*Fischer

Fra : HB Nielsen

Dato : 11-05-02 00:05

Jeg siger tak, nu ved jeg at det ikke er mig eller min telefon der er noget
galt med.