MS Windows
briani 27239
genoprette data fra en formateret haddisk
Fra : Martin K

Dato : 08-05-02 10:27

Hej Gruppe

Her på mit arbejde, er en harddisk blevet formateret uden backup af nogle
data. Der er efterfølgende blevet installeret Win2000 på den igen! Men er
der nogen mulighed at man kan genskabe de data med brug af noget software
(og i givet fald hvilket).
Og nej, Ibas eller nogle af de store kommer ikke på tale, så vigtigt er det
heller ikke, men det kunne da være rart om medarbejderen kunne få sine data
tilbage!

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Leony

Dato : 08-05-02 17:54

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der nogen mulighed at man kan genskabe de data med brug af noget software

Prøv med Easy Recovery kan måske redde noget.
Lad være med at installere flere programmer, dette gør en evt redning
vanskeligere.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Martin K

Dato : 09-05-02 10:43

Leony wrote:

> Prøv med Easy Recovery kan måske redde noget.
> Lad være med at installere flere programmer, dette gør en evt redning
> vanskeligere.

Tak, det skal da prøves...

--
Martin K