tv-2 på handelshøjskole Århus - billetter ~
Fra : Ingrid

Dato : 08-05-02 09:51

Tv-2 spiller på handelshøjskole i Århus i morgen, men der er kun adgang for
studerende på Handelshøjskolen. Det er jeg ikke, men jeg er til gengæld en
mega fan som meget gerne vil til koncerten.

Så hvis du kan skaffe et billet eller 2 , giver jeg en meget go' pris !

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...

(Mail : kysbruden (at) gmx (dot) net)

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-05-02 10:47

Ingrid skrev: (messageID: <news:6G5C8.25$PU5.991@news.get2net.dk>)

> [...]
> gengæld en mega fan som meget gerne vil til koncerten.
>
> Så hvis du kan skaffe et billet eller 2 , giver jeg en meget go' pris !

Det får du ikke meget ud af. Man skal somregel både fremvise billet OG
studiekort ved indgangen. Normalt kan vi (studerende på HHÅ) tage gæster med
i Klubben (vores diskotek), men det gælder ikke de større arrangementer.

Jeg skal desværre heller ikke selv med til koncerten (anede faktisk slet
ikke TV2 kom...) :(

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

"Det forstår jeg ikke, det burde virke." [TM]

Fra : Peter G.

Dato : 08-05-02 11:41

In article <Xns920877A6D2470usenetdamkjaernet@194.19.194.5>, Kasper
Damkjær <usenet@damkjaer.net> wrote...
> [...]
> i Klubben (vores diskotek), men det gælder ikke de større arrangementer.

Kan hun ikke bare finde en person med studiekort, der skal til festen og
gå tæt sammenslynget med sin tunge dybt ned i hans mund viftende med
biletten, mens de går ind af døren. Den burde vel virke ;)

(Jeg vil nu hellere høre Kent på Roskilde)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Ingrid

Dato : 08-05-02 11:58

Hvorfor til Roskilde, når Kent spiller i Århus her i weekenden !

Men jo det var nemlig også det jeg tænkte, der må være en måde at komme ind
til den koncert, men der er en grænse

Ingrid

Fra : Peter G.

Dato : 08-05-02 13:24

In article <lx7C8.33$PU5.1286@news.get2net.dk>, Ingrid
<kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote...
> Hvorfor til Roskilde, når Kent spiller i Århus her i weekenden !

1) Jeg bor i Kbh. (Meget lille detalje. Hvis jeg virkelig ville, skulle
jeg jo nok kunne komme til smilets by. Vilje-vej og alt det jazz)
2) Ikke tid.
3) Roskilde er bare bedre.
4) Ikke tid.
5) Roskilde er bare bedre.
Gentagg ad infinitum

> Men jo det var nemlig også det jeg tænkte, der må være en måde at komme ind
> til den koncert, men der er en grænse

Pah. Hvorfor ikke kombinere det fornøjelige med det fornøjelige? Det er
vel bare et spørgsmål om at finde det rigtige styks mandfolk. *G*

2. forslag: All-or-nothing) Ring (hæ) til Mr. Brandt, Gaul, Lerchenfeldt
eller Olesen og klag din nød. Henvis til din hjemmeside for at vise din
dedikation. Kombinér det med en smigren for Steffen, ved en alternativ
tolkning af teksten til "Kalundborg" som en metafor for en cubansk
bådflygtning forhåbninger på vej til U.S.A.

3) Klæd dig ud som Århus pigegarde og mød op alligevel

Fra : Ingrid

Dato : 08-05-02 13:40

Jeg synes dine forslag er rigtig gode, så de er postet på min side, og jeg
har taget dem til overvejelse

Mht. Kent i Århus, der får du bl.a. også Saybia og Under Byen med ! Men ok,
Roskilde er måske bare bedre, har dog aldrig været der.

I mellem tiden, hvis der dukker nogen op med billetter så er jeg altså
stadig interesseret !

Ingrid
http://www.iblog.dk/tvblog - mere tv-2 om lidt ...