?: Fifa 2002 World Cup via CyberCity ADSL
Fra : Michael S.

Dato : 08-05-02 09:26

Jeg skulle igår prøve at spille Fifa 2002 World Cup på nettet. Det hele gik
fint indtil jeg skulle "connecte" med den spiller jeg skulle spille imod.
Den blev ved med at skrive "connecting ..... - connecting .... - connecting
....". Da jeg havde ventet et par minutter var min tålmodighed sluppet på.

Er der nogen der kan hjælpe mig med om jeg skal lave ændringer i router
eller noget for at få det til at virke?

Jeg er lidt på bar bund, så jeg håber der er nogle venlige sjæle som vil
hjælpe

Med venlig hilsen

Michael S.

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 08-05-02 18:08

"Michael S." <mumitrold@worldonline.dk> wrote in

> Jeg er lidt på bar bund, så jeg håber der er nogle venlige sjæle som
> vil hjælpe

Prøv cybercity.xdsl

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Rune Klausen

Dato : 08-05-02 22:33

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message
> "Michael S." <mumitrold@worldonline.dk> wrote in

> Prøv cybercity.xdsl

eller dk.edb.spil

Det er nok noget med at nogle porte skal routes hos serveren.
Er der ikke helt klar over hvilke, men fandt engang en side, om fifa hvor
der var en dansk turnering (dansk site, kan ikke huske url)
der stod hvilke porte som skulle åbnes...

-Rune