DDR ram Vs. RDram
Fra : Dark D.

Dato : 08-05-02 08:11

Hejsa

Hvad skal jeg vælge til et P4 system??? Hvad er forskellen?? Får jeg noget
ud af at vælge RD ram??+

På forhånd tak for svarene.

mvh

Kim

Fra : Leony

Dato : 08-05-02 09:01

"Dark D." <dd@xxxindbakke.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal jeg vælge til et P4 system??? Hvad er forskellen?? Får jeg noget
> ud af at vælge RD ram??+

DDR RAM skulle være bedre at overclocke. Det er i hvert fald hvad jeg har
læst.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Martin Holm

Dato : 08-05-02 11:28

RD-Ram er det hurtigste i øjeblikket til prisen!

Og vedr. overclocking af RD-RAM gør det samme sig gældende som for det
meste andet ram, det kommer an på hvilket mærke du bruger - jeg har et
Abit TH7-II som jeg har kørt med 2 gamle (fra et P3-Intel I820
bundkort) 128 MB RD-RAM stænger fra Samsung de kunne køre 150 på
bussen altså 1200 mod de 800 de var specificeret til, da 256 MB var
for lidt solgte jeg dem og har i stedet købt 4 x Kingston 128 MB og de
kan ikke engang køre 133 på bussen (1066) men kun omkring 125 (1000)
så hold dig fra Kingston hvis du vælger RD-RAM!

Mvh Martin