Kan nogen skrive et hurtigt lille java-pro~
Fra : JN

Dato : 08-05-02 00:03

Hejsa!

Kan nogen skrive et hurtigt lille java-program, som jeg kan compile efter at
have modiceret det og dernæst køre det i dos og som kan gå ind på en større
biltestside kaldet http://www.dette-er-en-test/fotos/ og hente billederne
fra 10.jpg til 10000.jpg og gemme dem i c:\test\

Glæder mig hvis nogen gider bruge lidt tid på at skrive det.

1000 Tak

Fra : Morten Olsson

Dato : 08-05-02 00:27

LOL - har du fundet en god pornoside ?

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 08-05-02 01:14

> LOL - har du fundet en god pornoside ?

ROFLMAO

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-05-02 03:14

"JN" <info@djjanus.dk> writes:

> Glæder mig hvis nogen gider bruge lidt tid på at skrive det.

Næh. Lær Perl eller Python og gør det selv.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-05-02 06:46

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com> wrote in message

> Næh. Lær Perl eller Python og gør det selv.

Hvorfor skulle man dog begynde at bøvle med endnu et sprog ?
Specielt perl er da godt nok kryptisk

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-05-02 06:46

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> writes:

> Hvorfor skulle man dog begynde at bøvle med endnu et sprog ?
> Specielt perl er da godt nok kryptisk

Det virkede ikke just som om den oprindelige forespørger kunne Java
heller. De folk der har arbejdet med det siger at Python er let at
lære. Derfor.

Jeg bemærkede at du heller ikke lavede hans Java program for ham.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-05-02 06:47

> [...]
> fra 10.jpg til 10000.jpg og gemme dem i c:\test\
>
> Glæder mig hvis nogen gider bruge lidt tid på at skrive det.

Gå på www.tucows.com og download 'Teleport Pro' den kan lige det du beder
om.

Men ellers er det nu meget nemt at lave det i java