ASUS Mylogo
Fra : Mons

Dato : 07-05-02 23:16

Har fedtet lidt rundt med Google på slæb. Jeg går ud fra at der skal et
bestemt værktøj til at loade nyt logo i BIOS men kan ikke finde det
umiddelbart. Nogen der ved hvor det findes, hvis det gør? Er jeg bare dum og
har overset et eller andet på ASUS CDén? Er der nogen der har erfaringer med
opload af nyt logo? Hvilken opløsning/størrelse/farvedybde osv.

Mogens

Fra : Leony

Dato : 08-05-02 09:00

"Mons" <mons@no.mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> opload af nyt logo? Hvilken opløsning/størrelse/farvedybde osv.

Hvis dit board understøtter MyLogo så skulle det gerne ligge på cd'en ellers
kan du sikkert hente det på asus' hjemmeside.

Du kan finde BIOS logo ændrings instuktioner her:
http://www.virtual-hideout.net/guides/bios_logo_mods/index.shtml

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Mons

Dato : 08-05-02 16:29

> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Mit board understøtter mylogo. Jeg har læst om det et eller andet sted. Det
står også på kassen til mit motherboard. Der er intet på CDén der kan
bruges. Manualen nævner det heller ikke med et ord.
Jeg fandt en fil, Logo.exe på en af ASUS FTP servere, men den var til et P4
board. Jeg ved ikke om den kan bruges. Umiddelbart tør jeg ikke prøve da den
samtidig flasher bios.

Mogens

Fra : Leony

Dato : 08-05-02 17:18

> [...]
P4
> board. Jeg ved ikke om den kan bruges. Umiddelbart tør jeg ikke prøve da

Jeg tror ikke der er forskel på om det er til Intel eller AMD.
http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/utils/logo.zip
I denne er der instruktion, billeder og program (måske er det den samme som
du har fundet). Der står i starten at P4B boards har en spændende ny feature
osv, der er så vidt jeg kan se ikke lavet forskellige versioner, derfor må
det være et fedt om det er Intel eller AMD (jeg er dog ikke sikker).

Hvis du vil vide 100 % besked så prøv at spørge Asus support eller send en
mail til Asus nyhedsgruppen der plejer at være folk der ved besked.

Fra : Henrik

Dato : 09-05-02 21:46

Det installeres sammen med ASUS Update