Reminder
Fra : Helle Andersen

Dato : 07-05-02 22:30

Begivenhed: Kattetræf
Sted: Rødovre
Dato: 17/5
Menu: Hjemmebagt kage, katte & the
Seværdigheder: 1 burmilla, 1 somali, 4 aby'er - heraf 1 killing
Tilmelding: i undertegnedes mailbox.
--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 08-05-02 10:03

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message
> Menu: Hjemmebagt kage, katte & the

Hør, hvad laver I egentlig til de der kattetræf? Det lyder som noget helt
andet end jeg havde forestillet mig. I gør vel ikke alvor ud af trykfejlen
"grillkilling" vel? :)

Carsten Sørensen

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-05-02 11:16

"Carsten Sørensen" <cso@emfakt.com> skrev i en meddelelse
> "Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message
> Hør, hvad laver I egentlig til de der kattetræf? Det lyder som noget helt
> andet end jeg havde forestillet mig.

Vi snakker om vores vidundere og da også om andre ting og så
griner vi en hel masse

I gør vel ikke alvor ud af trykfejlen
> "grillkilling" vel? :)

Lad mig sige, at jeg endnu har til gode at miste en eller flere killinger
ved vores træf

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-05-02 11:26

"Carsten Sørensen" <cso@emfakt.com> writes:

> [...]
> andet end jeg havde forestillet mig. I gør vel ikke alvor ud af trykfejlen

Nej du kan være ganske rolig..*gg*
Et kattetræf er et antal katteslaver som samles for at snakke og nusse
misser..

Egentlig det samme som her i gruppen, men bare live og med katte. Jeg
kan bestemt ikke anbefale det til folk som ikke er gale med katte for
de vil ganske givet kede sig vildt..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-05-02 17:21

På det sidste har vi også snakket hund, slægtsforskning, rollespil m.m. og
vi råber allesammen i munden på hinanden hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-05-02 19:46

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
og
> vi råber allesammen i munden på hinanden hihi

HØJT
--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 09-05-02 09:53

Orv, Helle

Det lyder jo interessant, især når det ikke er så langt fra, hvor jeg bor

Jeg har ingen planer for 17/5, måske skulle man kigge ud til Rødovre, hvis
der altså er en nærmere angivet adresse *S*

M.v.h

Lise (og Quincy, der er temmelig muggen over IKKE at måtte ligge på skødet,
mens mor sidder ved computeren

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-05-02 10:01

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3cda38e4$0$11910$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>

> Jeg har ingen planer for 17/5, måske skulle man kigge ud til Rødovre, hvis
> der altså er en nærmere angivet adresse *S*

Du skal være velkommen Hvis du beslutter dig for at deltage, kan du
sende mig en mail, så sender jeg adressen, som forresten også står på min
hjemmeside.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-05-02 10:03

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-05-02 10:06

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-05-02 10:07

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-05-02 10:24

Sorry for de 4 svar
Jeg havde problemer og kunne ikke sende meddelelsen - den blev
ved med at ligge i min udbakke og jeg fik at vide at jeg ikke kunne få
kontakt til newsserveren - men det må jeg vist have haft alligevel *gg*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Ann K

Dato : 09-05-02 17:34

Helle Skrev:
>Sorry for de 4 svar

<>Og så spørger jeg; Hvorfor det????
Det _må_ da få Lise til at føle sig velkommen at du repeterer dit svar
_så_ mange gange! *sss*

Mvh Ann - der hermed glæder sig til at møde Lise ved kattetræffet

Fra : Kate

Dato : 10-05-02 16:36

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in news:ab9h40$btm$1@sunsite.dk:

> [...]
> Dato: 17/5
> Menu: Hjemmebagt kage, katte & the
> Seværdigheder: 1 burmilla, 1 somali, 4 aby'er - heraf 1 killing

Æv altså, jeg kan ikke komme. Har lovet at komme til Kolding med en PC.
God fornøjelse.

Kate