Bootdisk med tcp/ip mm.
Fra : Padre

Dato : 07-05-02 22:56

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan dl'e en "tilsæt egne netkort
drivere" dos bootdiskette med tcp/ip og tilslutning til netværksdrev, som er
bare nogenlunde let at bruge ?

Og hvis der så også lige var én, der vidste, hvor mange volt en intel
netportexpress pro skal have

Som i kan se, har jeg et par kedelige dage, og hvis nogen skulle tro andet -
jeg har surfet efter svar på de to spørgsmål i et stykke tid nu, men har
intet fundet, jeg kunne bruge.

På forhånd tak for hjælpen

--
spirito_santo@yahoo.com

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 07-05-02 23:12

Hej "Padre" <spirito_santo@nospam.yahoo.com>

>Er der nogen der kender et sted, hvor man kan dl'e en "tilsæt egne netkort
>drivere" dos bootdiskette med tcp/ip og tilslutning til netværksdrev, som er
>bare nogenlunde let at bruge ?

Det er godt nok cd-rom, men du kan se hvordan det kan gøres, og der
ligger drivere.

http://netbootcd.dk/

AH har en bootdisk på sin hjemmeside her:

http://www.hojmark.org/x/w95ins.zip

Og ellers kan du lave din egen med lanman eller msclient. Hent det fra
et samba mirror (f.eks. sunsite) eller hos microsoft.

Min egen erfaring går i retningen af at man kan være nødt til at
kombinere lidt på tværs afhængig af hvad man skal have til at fungere.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/