BIOS til ASUS P2b
Fra : Lars Ninn

Dato : 07-05-02 22:25

Jeg har ødelagt min Bios under opdatering - Derfor ville jeg gerne høre fra
en der har en sådan eller ved hvor den kan skaffes (i DK), så vil jeg være
meget taknemmelig.

Med venlig hilsen
Lars Ninn (lars.ninn@mobilixnet.dk)

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 07-05-02 23:38

Der er én, der annoncerer i Den Blå Avis nogle gange. Han bor i Rødovre. Han
kan måske hjælpe - hans mail er: ne@it.dk.

Fra : [5250] Jens

Dato : 08-05-02 11:31

Lars Ninn wrote:
> Jeg har ødelagt min Bios under opdatering - Derfor ville jeg gerne høre fra
> en der har en sådan eller ved hvor den kan skaffes (i DK), så vil jeg være
> meget taknemmelig.

Jeg har en "IDE-flasher" fra www.loet.de, og flasher gerne din BIOS-chip
hvis du betaler porto (eller bor i nærheden).
Det er dog ikke alle chips der kan flashes med den.

Check hvad der står under klistermærket på chippen.

Fra : Lars Ninn

Dato : 08-05-02 17:07

Jeg har fået løst problemet og siger tak til alle jer der ville hjælpe.
/Lars