Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Firmware opgradering til coolpix 885?
Fra : MOA

Dato : 07-05-02 21:56

Hej

Jeg har hørt lidt snak på Dpreviews hjemmeside om at der snart skulle komme
en opgradering af firmwaret til nikon coolpix 885 til ver. 1.02. Er det
sandt? nogen der har hørt noget, og hvordan finder man ud af hvilken version
der er i kameraet??

MOA
Try out my Unreal Tournament server on 62.79.52.61 [UTpure, Mapvote, 110%
gamespeed]

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 20-07-02 11:15

On Tue, 7 May 2002 22:56:20 +0200, "MOA" <fup@ogsnyd.dk> wrote:

> [...]
>sandt? nogen der har hørt noget, og hvordan finder man ud af hvilken version

Jeg ved godt det er et ret gammelt indlæg, jeg svarer på nu, men jeg
har selv ledt som en gal efter informationerne, så jeg vil da lige
nævne dem i fald der er andre, der ikke kan finde dem.

Der er kommet en version 1.1 af firmwaren, og den kan hentes her:
http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/Download_118a.htm

Man kan checke kameraets firmwareversion ved at holde menuknappen nede
mens man tænder det.

--
Mikael Ejberg Pedersen