Tagbox
Fra : Claus Slot

Dato : 07-05-02 21:34

Vi har en Opel Astra stationcar 1996, og skal til Frankrig til sommer. Da vi
efterhånden er blevet 5 i familien, kan vi snart ikke være i bilen mere, og
har derfor tænkt os at købe en tagbox.

Er der nogen der har erfaringer med køb af en sådan, kørsel med den, og
sikkerhed (tyveri) under ferien.

mvh

Claus

Fra : Peter

Dato : 08-05-02 17:01

Der et par gode modeller på tilbud i på brugsens hjemmeside under
medlemstilbud:

http://www.fdb.dk/medlemsbutik/product_list.asp?dept_id=133&sub_dept_id=133

Jeg har selv haft den grå og jeg kunne dårligt se på brændstofforbruget at
den var på.

Umiddelbart virker den sorte dog som det bedste tilbud (og ser smartest ud)
med jeg kender ikke modellen)

Mange hilsner fra

Peter

--
Mange hilsner fra

Fra : Claus Slot

Dato : 09-05-02 22:02

Hej Peter

Tak for tippet - vi har straks bestilt en med det samme !!!

Claus

Fra : Langgaard

Dato : 12-05-02 20:54

Hej

Det er vist lettere at skære en siderude ud, end at brække tagboxen op !

En ordentlig box er monteret med lås, også lås til taget af bilen !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-