MS Windows
briani 27239
Defrag af NTFS?
Fra : Tonny Nielsen

Dato : 07-05-02 21:30

Er der et andet og mere anvendeligt program til at
defragmentere NTFS på Win XP med, end det der er
indbygget?

Tonny

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 07-05-02 21:55

"Tonny Nielsen" <lomito@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Er der et andet og mere anvendeligt program til at
> defragmentere NTFS på Win XP med, end det der er
> indbygget?

Speed Disk fra Norton. Ved ikke om det kan fås som et selvstændigt program,
men følger med i Norton Utillities 2002 pakken.

Om det er mere anvendeligt skal jeg ikke kunne sige, men det har flere
indstillingsmuligheder end Windows' egen Diskdeframentering. Såsom at
bestemme hvilke filer der skal ligge først og sidst på drevet.
Jeg ved ikke om det er mere effektivt end Windows' egen, måske der er andre
der har en mening om dette?

Mvh. Jess

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 07-05-02 21:58

> [...]
> Er der et andet og mere anvendeligt program til at
> defragmentere NTFS på Win XP med, end det der er

O&O Defrag skulle være godt.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Madsen

Dato : 07-05-02 22:19

Tonny Nielsen skrev:

> Er der et andet og mere anvendeligt program til at
> defragmentere NTFS på Win XP med, end det der er
> indbygget?

Ud over dem der allerede er blevet nævnt så skulle Vopt også være
godt. Der er tidligere blevet snakket om det her i gruppen.
<http://www.goldenbow.com/VoptXP.htm>

Madsen.