De mest spillede hits
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 07-05-02 20:30

Hejsa.

Jeg leder efter en liste, hvor man kan se hvilke sange der er spillet flest
gange i radion indenfor en bestemt periode. Nærmere bestemt indenfor de
sidste 3-4 måneder. Jeg har ledt på dr.dk, men kan ikke finde noget, ud over
deres playlists og tjeklisten. Nogen der kan give mig et link til det jeg
søger?

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : Lars Nielsen

Dato : 07-05-02 21:33

Prøv fx. Danmark's officielle airplay-chart:
http://www.hit-listen.dk/default.asp?list=airplay

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-05-02 21:48

Det er meget forskelligt på de forskellige lokalradioer. Nu er det ikke
sikkert at du kan bruge det, men jeg kan da nævne de 3 mest ønskede plader
på Radio Nibenitten, som er en lokalradio der spiller den mere populære
musik.

Nr. 1: Sommer i Danmark (Richard Ragnvald)
Nr. 2: Herstedvester (Klaus Og Servants)
Nr. 3: Når lyngen blomstrer (Jan Rasmussen)

På musiksiden www.lokalradio.subnet.dk kan de også se Radio Sindals mest
spillede kunstnere´i uge 18.

Hilsen musikexperten
______________________________

Morten Bock Sørensen <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ab99ue$c44$1@sunsite.dk...

Fra : John K

Dato : 07-05-02 23:10

> Det er meget forskelligt på de forskellige lokalradioer. Nu er det ikke
> sikkert at du kan bruge det....

Nej, for hvor meget er det nu lige Tjeklisten og danskflop har til fælles.

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-05-02 23:19

John K wrote:

> Nej, for hvor meget er det nu lige Tjeklisten og danskflop har til fælles.

Det er lige talentløst, forlorent og dårligt? Er det rigtigt? Hvad har
jeg vundet?

/David

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-05-02 00:16

On Wed, 08 May 2002 00:19:10 +0200, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.spam.egg.sausage.and.spam.net> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
>Det er lige talentløst, forlorent og dårligt? Er det rigtigt? Hvad har
>jeg vundet?

CD'er med de 100 bedste Dansktop og Tjeckliste sange... God fornøjelse ;)

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-02 00:39

Chano Andersen wrote:
> [...]
>

> CD'er med de 100 bedste Dansktop og Tjeckliste sange... God fornøjelse ;)

Woohoo! ... I mean d'oh!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-02 14:36

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.spam.egg.sausage.and.spam.net> skrev i
en nyhedsmeddelelse:3CD852DE.8080301@gmx.spam.egg.sausage.and.spam.net...

> Det er lige talentløst, forlorent og dårligt? Er det rigtigt? Hvad har
> jeg vundet?

_________________

1. PRÆMIEN

Hi hi, ved du hvad du har vundet, hahaha. Du har vundet 1. præmien. Og det
er et støjfilter til din radio.
Altså, hihihi, sagt på en anden måde, en plombering af P3-frekvenserne. Er
du glad. Radio Nibenitten er ikke plomberet.

Hilsen musikexperten
(Din usmagelige kommentar om dansktopmusikken (som du kommer i bås med
kvæklisten-musik) trækker dog gevaldigt ned, så du vinder IKKE den halve
million. Det var vel nok en skam, hvad ?. Harhar.

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-02 15:50

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> Altså, hihihi, sagt på en anden måde, en plombering af P3-frekvenserne. Er
> du glad. Radio Nibenitten er ikke plomberet.

Fint nok med mig. Så længe jeg kan høre P2 og andre kvalitetskanaler.

Damn. Sandheden er ilde hørt.

/David

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 10-05-02 12:52

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> På musiksiden www.lokalradio.subnet.dk kan de også se Radio
> Sindals mest spillede kunstnere´i uge 18.

Whau!!! Kan man også se om Statoil i Øster Vrå har solgt 4 eller 5
kasettebånd med JodleBirge i år?

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg